Witam:)

Mam na imię Agata , tego bloga będę prowadzić razem z esterą ,pauliną możliwe , że z kimś jeszczebędziemy starały się wszystkie notki pisać starannie , czasem będę robiła konkursy i tp.... zapraszam do rozmowy na czacie :-)
Dziękujemy za każdy komentarz gdy blog stanie się dosyć popularny zrobię konkurs na komentatora miesiąca ( ja stawiam nagrodę ) W tym konkursie udział będą mogli brać tylko obserwatorzy :-) więc radzę się zapisywać , na prawdę warto

wtorek, 28 czerwca 2011

Wesole opisy na gg!

Siema wszystkim! Oto nowa notka. Zebralam do kupy rozne fajne opisy na gg. Jesli chcialibyscie inne opisy, napiszcie w kometrazu jakie chcecie. Dobra koncze juz moje gadanie, co Was bede zanudzac ;PP Prosze bardzo.

1.Zero smutku, zero łez no bo życie jest the best!


2.Co ma piernik do wiatraka ??
Bo wiatrak może się rozpierniczyć



3.trzymamy się  kupy bo kupy nikt nie ruszy


4.W  moim  życiu  jest  wielu  facetów jem  Grześka ,pije Kubusia a na  dodatek śpię  z  Jaśkiem


5.Raz aniołek, raz diablica jedna twarz, a dwa oblicza! ;D


6.Błogosławieni którzy na wagary chodzą albowiem oni świeże powietrze wdychają


7.Co ma piernik do wiatraka?
-Mąkę;p!


8.Trzeba by również Izby Wytrzeźwień dla ludzi pijanych szczęściem


9.Szkoła jest jak matrix,
nauczyciele to agenci,
a woźna to wybraniec


10.Ja pepsi ty pepsi więc jesteśmy .... SEXY ---------->


11.Mam GG I Nie Zawaham Się Go Użyć!


12.Nikt Nie Jest Idealny . . . Oprócz Mnie Oczywiście.!! ; ))


13.Myślisz ,że wiesz to co wiesz ale sam wiesz ze tak naprawdę nie wiesz , wiesz?


14.Gdy ci smutno,gdy ci źle jest najlepiej nażreć się!!


15.Niby miasto, a świnie luzem chodzą.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na tym koncze ta oto notke i zegnam sie z Wami ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz