Witam:)

Mam na imię Agata , tego bloga będę prowadzić razem z esterą ,pauliną możliwe , że z kimś jeszczebędziemy starały się wszystkie notki pisać starannie , czasem będę robiła konkursy i tp.... zapraszam do rozmowy na czacie :-)
Dziękujemy za każdy komentarz gdy blog stanie się dosyć popularny zrobię konkurs na komentatora miesiąca ( ja stawiam nagrodę ) W tym konkursie udział będą mogli brać tylko obserwatorzy :-) więc radzę się zapisywać , na prawdę warto

czwartek, 30 czerwca 2011

Powracam z filmikami! ;DD

Siemka wszystkim! Wybaczcie, ze nie pisalam, ale nie mialam zbytnio czasu. Mam nadzieje, ze mi to wybaczycie. Jesli tak, dziekuje ;))
Dzisiaj przygotowalam Wam kilka filmikow, demotywatorow i zdjec. Jesli ktos nie wie, to demotywatory znajdziecie na tej oto stronce -------> http://demotywatory.pl/
Pod kazdym z filmikow jest moj komentarz (:DD).
Nom to teraz bez zbednej gadaniny przechodze do notki ;P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                         < Filmiki >
                                                               ;DD


Ciekawa jestem jak zrobili taka przerobke, ale strasznie fajnie xD


Tego nigdy nie zapomne. Najlepsze jak ta strara babcia nie moze wyjsc xp

Genialna babunia xD Gdybym ja taka mogla taka miec. Niezly mialabym polew ;p



"To jest przekaz" - zarabiste. Albo "za granica jest diabel". Kocham to! ;P


Biedny kotek i biedna drukarka xP Mysle, ze ten kot naprawde chcial uruchomic drukarke ;>


To jest takze zajebiste!Na poczatku wszystko kojarzylam wiadomo z czym a tu nagle cos takiego xD


Ludzie kocham Was za to! Zeby wszyscy tacy byli! Pozdrawiam tego, kto to zrobil c;


To za to bylo niezwykle. Kto by pomyslal, ze sa wieksze planety od Slonca!


<Obrazki>
;d
















Osobiscie polecam Wam ta oto stronke ----------> http://www.glitter-graphics.com/
Najlepiej wejdzcie w "glitter graphics". Tam sa najlepsze ruszajace sie obrazki. Mnie osobiscie podoba sie pewien gif. Musici wejsc w glitter graphics i w wyszukiwarce na samym dole wpisac "music saves my soul". Zobaczcie jakie ladne ;>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieje, ze nie przeszkadza Wam to, ze nie pisze jak Agata, o tyowych dzieczynskich sprawach. Oczywiscie o takich tez bedzie, ale glownie wole takie tematy i bardziej jestem jak chlopak. Oczywiscie bez przesady, sportow nie lubie, a szczegolnie noznej. Jesli chcielibyscie, zebym pisala o bardziej dziewczynskich sprawach, napiszcie to po prostu ;>

3 komentarze:

  1. hej kochana :) zrobiłam Ci ten nagłówek o którwego prosiłaś :) jest on na moim blogu :) wystarczy zapisać i wstawić na swojego bloga :) pozdrawiam i napisz czy się podoba :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no super blog :D

    zapraszamy do nas ! :D http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    obserwacja=obserwacja :D

    polecamy tez super konkurs !

    wraz z LUCY :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gambling problem report issued with Gambling problem report - drmcd
    Gambling problem report issued with Gambling problem report issued with Gambling problem report issued with Gambling problem 보령 출장마사지 report 군산 출장마사지 issued with Gambling 울산광역 출장마사지 problem report 포천 출장샵 issued 상주 출장샵 with Gambling problem

    OdpowiedzUsuń