Witam:)

Mam na imię Agata , tego bloga będę prowadzić razem z esterą ,pauliną możliwe , że z kimś jeszczebędziemy starały się wszystkie notki pisać starannie , czasem będę robiła konkursy i tp.... zapraszam do rozmowy na czacie :-)
Dziękujemy za każdy komentarz gdy blog stanie się dosyć popularny zrobię konkurs na komentatora miesiąca ( ja stawiam nagrodę ) W tym konkursie udział będą mogli brać tylko obserwatorzy :-) więc radzę się zapisywać , na prawdę warto

środa, 29 czerwca 2011

Wesołe opisy pod fotki!

Powagę da się leczyć... x]

Nie pozwól aby martwiło Cię coś dłużej niż trzy sekundy ! : )

Spytać możesz, ale wiedzieć nie musisz.;>

Normalność jest objawem zbiorowego szaleństwa!

Chmury z bitej śmietany i czekoladowe niebo ^ ^

powietrze pachnie truskawkową mambą ..!

Życie jest trampoliną , a sukces podskokiem.

W życiu chodzi o to by być trochę niemożliwym:)

Lepiej zgrzeszyć i żałować, niż żałować że się nie zgrzeszyło! ;D

Jeżeli czegoś nie wolno a bardzo się chce, to można:)

Każdy dzień ma swój aromat xd:)

Uśmiech to najkrótsza droga do drugiego człowieka :*

Humor to najlepszy pas ratunkowy na oceanie życia... ;)

Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda... :)

...Uśmiech jest jak sok pomarańczowy. Ma ciepły kolor, słodki smak i daje dużo energii...

Świat bardziej bueno :).

i nagle ktoś wyłączył deszcz i zaświeciło słońce :)

Czasami są takie dni, że uśmiechasz się nawet do herbaty ` ;D .

Uśmiech kosztuje mniej od prądu i daje więcej światła :)

`Na koniec świata pójdźmy jutro.. Dzisiaj chcę się wyspać. ! ;p

Nie walcz z wiatrem, rozłóż ręce i spróbuj dzięki niemu szybować.

`czasem to co wydaje się być porażką, jest początkiem sukcesu` ;*

`.Śmiej się. niech reszta świata zastanawia się dlaczego `

„Zawsze szukaj ósmego koloru tęczy”

` niech moc żelek będzie z Wami XD

Drabiną do szczęścia. ;))

`Nie pytaj, co ja mam w głowie, sama się tego boję. ;*

Uśmiech w trybie stałym.

Zajęta chodzeniem po chmurach.! ^^

bezwstydnie szczęśliwa


To tyle...

no i jeszcze troszkę wierszyków o sobie... ;)


JEDYNA choć nie zastąpiona. WYJĄTKOWA choć tak zwyczajna, SŁABA choć bardzo silna. ODWAŻNA choć tak przestraszona, chwilami SZCZĘŚLIWA choć nie spełniona. POSŁUSZNA choć niepokorna, WDZIĘCZNA choć wymagająca. ZDECYDOWANA choć tak bardzo chwiejna, raz BRZYDKA raz piękna. raz ze ŁZĄ W OKU a raz uśmiechnięta, czasami lubi rzucić FOCHA;) bo tak przypomina, że ją trzeba KOCHAĆ!=]                                                                                                                                                           

 Jestem jak kwiat... Tak łatwo mnie zranić
Jestem jak nadzieja... Tak łatwo mnie stracić.
Jestem jak wiatr... Tak trudno mnie zatrzymać

Jestem jak kropla deszczu... Żyję chwilą
Jestem jak dzwięk... Rozbrzmiewam śmiechem

Jestem jak noc... Zapowiadam dzień.
Jestem jak gwiazdy... Spełniam życzenia

Jestem jak rzeka... Nie oglądam się za siebie
Jestem jak wulkan... Wybucham bez ostrzeżeń

Jestem jak Marihuana - uśmiejesz się ze mną do łez
Jestem jak heroina - gdy mnie spróbujesz będziesz chciał/a więcej

Jestem jak chmura - złe chwile przysłaniam
Jestem jak misio - kocham przytulnie

 
Jestem jak 4FUN TV nie bawisz sie nie zyjesz
Jestem jak warzywa Bonduelle przebojowa

Jestem jak Pieguski zrobisz dla nich wszystko
Jestem jak Werthers Orginal oryginalny-najlepszy
                                                                                                                                                                                                                                                                                          
   
Nie znasz..? -nie oceniaj..!
Znasz..? - szanuj..! 
Mów wprost - nie za plecami.. ! 
Plotki..?  -Tylko z zazdro
ści..! 
Lubisz..? -OK, ale szczerze..! 
Ufasz, Ciesz
ę się .. myślę ze warto.! 
Masz mnie gdzie
ś..? Nie martw się ja Ciebie też ...

Krzyczę, gdy proszą mnie o cisze.
Milczę, gdy mnie o coś pytają.
Kłamię, gdy błagają o szczerość.
Nienawidzę, gdy mnie kochają.
Biję, gdy ktoś próbuje mnie przytulić.
Gardzę bogatymi.
Okradam biednych.
Obwiniam niewinnych.
Chwalę zdrajców.
By wszystkim pokazać ich lustrzane odbicie,
sprowokować ich do szukania tego,
czego we mnie nie mogą znaleźć,
Bo ludzie widzą to co chcą zobaczyć


Bywam słodka jak miód;
Bywam chłodna jak lód;
Bywam nierealna jakby zakręcona;
Bywam zła robiąca na przekór;
Bywam apetyczna jak truskawki z szampanem;
Bywam duszą i ciałem oddana;
Bywam nienawidzoną lub uwielbianą;
Bywam kochająca bez opamiętania;
Bywam spragniona miłosnego wynania;
Bywam szczęśliwa lub smutna... zmartwiona;
Bywam Tobą lub sobą zmęczona;
Bywam lub jestem...wymyślona.


ATRAKCYJNA ? rzecz gustu...BUNTOWNICZKA ? z wyboru...CYNICZNA ? nauczona doświadczeniem...DENERWUJĄCA ? bywam...EMPATYCZNA ? od urodzenia...FAJNA ? pojęcie względne...GADATLIWA ? zależy od sytuacji...HUMORZASTA ? zdarza się...INTELIGENTNA ? po rodzicach...JEDYNA W SWOIM RODZAJU ? bez wątpienia...KONSERWATYWNA ? chyba za bardzo...LOJALNA ? od początku do końca...MIŁA ? na co dzień...NIEZALEŻNA ? to podstawa...
ODPOWIEDZIALNA ? muszę być...PEWNA SIEBIE ? o każdej porze...RADOSNA ? dzięki innym...SZCZERA ? do bólu...TAJEMNICZA ? niekiedy...
UCZUCIOWA ? dostaje mi się za to po tyłku...WRAŻLIWA ? lubię to w sobie...ZDECYDOWANA ? co raz rzadziej...


jedyna , choć nie zastąpiona wyjątkowa , choć tak zwyczajna . .słaba , choć bardzo silna odważna , choć tak przestraszona .
 
chwilami szczęśliwa , choć nie spełniona posłuszna , choć niepokorna wdzięczna , choć wymagająca zdecydowana , choć tak bardzo chwiejna  raz brzydka , raz piękna raz ze łzą w oku a raz uśmiechnięta 


Nie Znasz mojej watości…
Oceniasz po całości...
Dla Ciebie nie ważne co w środku...
Mówisz jesteś piękna kotku...
Niekiedy nawet odwrotnie...
Pojeżdżasz okropnie...
Lecz zapamiętaj sobie nadobre i złe..
NIE WSZYSTKO NA ZEWNĄTRZ LICZY SIĘ !!



Skrępowana - przy nowych chłopakach
Przebojowa - przy przyjacielach i kolegach.
Nieprzyjemna - dla wrogów
Kreatywna - Tylko Sama w domu
Ambitna - nie mam ambicji
Wytrzymała - na ból
Roztargniona - zawsze
KoChliwa... - bez pamięci...
                                                                                                                                                                                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz