Witam:)

Mam na imię Agata , tego bloga będę prowadzić razem z esterą ,pauliną możliwe , że z kimś jeszczebędziemy starały się wszystkie notki pisać starannie , czasem będę robiła konkursy i tp.... zapraszam do rozmowy na czacie :-)
Dziękujemy za każdy komentarz gdy blog stanie się dosyć popularny zrobię konkurs na komentatora miesiąca ( ja stawiam nagrodę ) W tym konkursie udział będą mogli brać tylko obserwatorzy :-) więc radzę się zapisywać , na prawdę warto

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Wiersze miłosne - biorące pod uwagę nasze życie :-)

Dzięki , że czytacie pierwszą notkę na blogu :-) Zależy mi , żeby się wam spodobała , bo pierwszy wpis jest jednym z najważniejszych :-) A oto wiersze o których napisałam w tytule posta , w komentarzach je oceńcie , a jak się spodo bają zapiszcie się do obserwatorów , bo będę wiersze dodawać dosyć często :-)
                                            1)Kocham Cię
W ciąż szukam Ciebie
z Tobą jestem w niebie..
Dodajesz mi ciepła w chłodne dni
co dzień mam nadzieję , że podobam się Ci ...
Ostatnio mam wrażenie , że unikasz mnie ,
a ja tak po prostu kocham Cię ....

                             2)Miłość do Ciebie
Gdy tylko Cię spotkałam
od razu się w tobie zakochałam...
Kwitła cały czas moja miłość do Ciebie ,
gdy Cię kochałam byłam w niebie...
A ty oszukałeś mnie , zdradziłeś
me serce nienawiścią wypełniłeś....
Kim ona jest się nie przyznałeś ,
cały czas mym kosztem grałeś...
Dzisiaj mam już nowego chłopaka ,
on nie jest taki jak ty , nie przypomina robaka !!
On mnie wielbi , chce kochać
przez niego nie będę cały czas szlochać.
Tobie już nigdy nie wybaczę ,
nie uwierzę ci , nigdy już  przez ciebie nie zapłaczę ,
i choć byśbłagał na kolanach ,
miłości z tobą nie mam w planach ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Napisałam więcej wierszy , ale opublikuję je później , teraz trochę się spieszę , pa :-)
                                      Aga :)

2 komentarze:

  1. BRAVO !!!

    mi osobiści się wiersze bardzo podobają;)
    fajny blog.

    zajrzysz na mojego?
    http://mojswiatmojekredkiispadajztymimazakam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń